Deze Noordkaper 43 gaat op weg naar Makkum, daar wordt het schip verder afgebouwd.

Deze Noordkaper 43 gaat op weg naar Makkum, daar wordt het schip verder afgebouwd.
Ter vervanging van een open buitenbesturing met buiskap hebben we een vaste stuurhut met verlengd dak gebouwd voor een 18 meter spitsgatkotter. De stuurhut is ontworpen door Vripack.
In opdracht van een rederij uit Amsterdam hebben we het casco gebouwd van een elektrisch varend schip dat onder andere dienst gaat doen als passagiersschip tussen Amsterdam CS en de Zaanse Schans.
Vanochtend in alle vroegte is het casco van de SK Kotter Pilot 1350 op transport gegaan om verder te worden afgebouwd.
De eerste van drie aluminium casco’s is opgeleverd, nu nog twee te gaan. Op zo’n zonnige dag krijg je echt zin om het water op te gaan!
Een museumstuk bouwen van cortenstaal, deels geklonken, mooi ambachtelijk werk! Voor het ontwerp tekende Arend Lambrechtsen.
Webmasterdienst uit Groningen heeft wederom een mooi prestatie geleverd met het ontwikkelen en realiseren van deze nieuwe website, dit keer met compleet nieuw logo.
De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om onze loods op te hogen met drie meter. Het resultaat is naar volle tevredenheid: de werkhoogte is nu 7,5 meter en de toegang is verbreed tot maar liefst 7 x 7 meter schuifdeuren!